Rasmus Jørgensen (1976, Norge) tematiserer visesangerens sjelsblotting i performencen baby left, nei, o-yeah-yeah, hysj. I tett samspill med et lite publikum holder han en rekke intimkonserter der han nølende deler sin kjærlighetssorg. Performancen leker med det klaustrofobiske og klamme i en slik betroelsessituasjon. Det blir et humoristisk, men sterkt møte med et medmenneskes sårbarhet. Stykket veksler mellom bruddstykker av musikk og nølende bevegelser i en nøye innstudert koreografi.
Jørgensen har bakgrunn som musiker og komponist og arbeider med fysisk teater, eksperimentell stemmebruk og performance. Han har i tillegg studier i komposisjon og sang, fordypet seg i teater, dans/koreografi og performance ved Universitetet i Oslo, Griegakademiet og Mills College i Oakland, USA. Jørgensen deltok også på fjorårets performancehelg med korte, intense stykker hvor bevegelser, bruddstykker av ord og sang ble kombinert i en presis koreografi.